y

Cuma, Şubat 10, 2006

ENFLASYON YÜKSELMİŞ

Arkadaşlar duydunuz mu yeni yılda ocak ayı enflasyon oranı beklenenin üstünde çıkmış.. Vah vah vah.. Çok yazık.. Enflasyon ne zaman düştü ki şimdi yüksek çıksın.. Mum u enflasyon kriterleri içerisinde sayarsan tabiki mum fiyatı hiç artmayacaktır çünkü alan yok.. Domates ben bildim bileli artıyor ama.. hadi onu da geçtim.. Bundan on yıl önce verilen bir hak vardı.. Memurlara kira bedeli.. Tam 200 bin lira civarında verilmişti.. Ama o zaman ortalama maaş 900 bin lira idi.. Şimdi maaş 900 milyon ama hala kira bedeli 200 bin lira.. Demekki kiralar hiç artmamış.. Neyse canım.. Ben ne kadar bağırırsam bağırayım bu iş hep böyle olacak ve hep geçiştirilecek.. Allah sabır versin herkese..
Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

<$Blog0nts:

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..