y

Pazartesi, Şubat 27, 2006

GERÇEKTEN HAKLI OLANLARIN YANINDA DURANLAR OLURSA BAZEN GÜÇSÜZLERDE BİRŞEYLER YAPABİLİRLER

Bakan Çelik'e üniversitede protesto!
Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, üniversite öğrencileri tarafından "Eğitim hakkını satanlar üniversiteleri şirkete dönüştürenler, üniversitemizi terk edin. “Siz tüccarsınız burada yeriniz yok'' sloganları ile protesto edildi.
Bakan Çelik, Ankara Üniversitesi Cebeci Kampüsü'nde düzenlenen "Globalleşme ve Eğitim Konferansı"na katıldı.Konferansın açılış konuşmasını yapan Çelik, globalleşmenin önüne geçilemez bir akarsu olduğunu belirterek, bunun eğitim alanına da yansımaları bulunduğunu söyledi.
Protesto!
Çelik, konuşmasına devam ettiği sırada bir grup öğrenci tarafından protesto edildi. Protestocu öğrenciler, "Eğitim hakkını satanlar üniversiteleri şirketlere dönüştürenler, üniversitemizi terk edin" şeklindeki tepki gösterdi.
Tepkilere aldırmadan konuşmasını sürdüren Çelik, protestoların daha da artması üzerine "Beni dinler misiniz?" şeklinde uyarıda bulundu. Bu sırada protokolde oturan Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi öğretim üyelerinden Doç. Fuat Ercan'ın da öğrencilere destek vererek "Antidemokratik bir tavır sergiliyorsunuz. Bırakın öğrenciler tepkilerini dile getirsinler" demesi üzerine Bakan Çelik, "Siz Ankara Üniversitesi'nin kadrolu eylemcileri misiniz her yerde karşımıza çıkıyorsunuz" diyerek konuşmasını kesti ve kürsüden indi.
Daha sonra salondan ayrılarak makam aracına giden Çelik'e yönelik protestolar üniversite kampüsünden ayrılmasına kadar devam etti.
Evet arkadaşlar Bakan ÇELİK'i universiteli öğrenciler protesto ediyorsa sizce de bir durum söz konusu değilmidir.. Atalarımız "ateş olmayan yerden duman çıkmaz.." derken çok doğru söylemiş.. Ortada birşey olmasa bir bakana karşı böyle bir tutum sergilenmez.. Hadi sergilendi bunu bir doçent desteklemez.. Tabii bakan da haklı olabilir.. Şimdi gerçeklere bakalım.. Bakan ÇELİK.. Sizce de universitelileri, öğrencileri, TÜRKİYE'yi düşündüğü için mi bazı riskler alıyor yoksa kendini ve bazı üst kademedeki onun da büyüklerini ve onların çıkarlarını düşündükleri için mi?? Yani tabiki TÜRKİYE'yi düşünüyor olsaydı böyle yapmazdı.. Van rektör ü olayına da el atardı.. Ama herkesin de bildiği gibi bu protestolar haklı..
Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

<$Blog0nts:

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..