y

Perşembe, Şubat 23, 2006

KURTLAR VADİSİ IRAK - ŞAŞIRTICI

Kurtlar vadisi IRAK filminde şaşırdığım bir nokta oldu.. Filmin en başında konu olarak ele alınan 11 ÖZEL KUVVETLERE AİT TÜRK EVLADININ başına çuval geçirilmesi olayının gerçek iç yüzüne yakın bir bilginin yansıtılmaya çalışılması.. Bu herkes tarafından kolayca ulaşılabilecek bir bilgi olmasa gerek.. Tabii onlarda yeterince açık ele alamıyorlar belki ama gerçekten bu olayın herkes tarafından bilinmesi beni şaşırttı.. Yapılan telefon konuşmalarını herhalde daha ayrıntılı biliyorlardı..
Bir de cemiyetleri çok ii göstermesi dikkatimi çekti.. Aklıma direkt başrol oyuncusunun gerçek hayattaki kişiliği geldi.. Herhalde ne demek istediğimi herkes yeterince anlamıştır..

Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

<$Blog0nts:

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..