y

Çarşamba, Mart 15, 2006

ŞAŞIRTICI NOKTA

Kara Kuvvetleri Komutanı'nın iddianamesi bile bana şerefsizce bir olay geldiğini söylemiştim.. Ancak şaşırtıcı bir nokta var ki bu iddianame yi Van Cumhuriyet Savcılığının hazırladığı bir nokta olması.. Van Cumhuriyet Savcısı hakkında biraz araştırma yaptım.. Van Rektörü ne haksız iddialarda bulunulduğunu söylemiştim.. Van rektörü ile çok daha detaylı bir yazıyı da yazacağım.. Van rektörü olayında 4. Ağır Ceza Mahkemsi Savcısı olan ve bu olay sonucunda Cumhuriyet savcılığına getirilen Van Cumhuriyet Savcısı Ferhat SARIKAYA Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Yaşar BÜYÜKANIT komutanımız hakkında iddianameyi hazırlayan kişidir.. Cumhurşyet Savcısı iddianamesinde Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral BÜYÜKANIT' a direkt olarak ismiyle hitap edip bir saygısızlık yapmış olsada biz saygı da kusur etmeyelim.. Ama şunu söylemeliyim ki Van Rekötü olayında da bu olayda da tamamen hedef YARGI ya olan güveni azaltmak, Atatürkçü Düşünce Yapısında olan kişilerin daha iyi ve önemli yerlere gelmesini engellemek ve TSK ne olan güveni sarsmaya çalışmaktır.. Sonuç alınmayacağını bilerek böyle saçma bir iddianame hazırlamak tamamen saçmadır gibi gözükse de amaç farklıdır.. Böyle kişileri bu kadar yükselten ve aslında olayların detayı araştırıldığında oalyın başının HÜKÜMET olduğu anlaşılmaktadır.. Umarım vatandaşlarımız da bu olayları görür, gerçekleri görür ve artık herşeyin farkına varır..

Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

<$Blog2nts:

Anonymous Adsız..

<$Blogboyle seylerı gormen bu konular hakkında bılgılı oldugunu gosterır bundan sonra arada sırada senın bloguna da takılacagım

<$Blog12:05 ÖS, Mart 11, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogTeşekkür ederim..

<$Blog8:18 ÖÖ, Mart 12, 2006 <$Blog /dd>

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..