y

Cumartesi, Mart 25, 2006

EMNİYET İSTİHBARAT DAİRE BAŞKANI SABRİ UZUN!!

Emniyet Genel Müdürlüğü İstihbarat Daire Başkanı Sabri Uzun, İçişleri Bakanı Abdülkadir Aksu’nun talimatıyla görevinden alındı.. Bana yazdığı metin çarpıcı gelmiyor aslında.. Çünkü; Emniyet Genel Müdürlüğü İstihbarat Daire Başkanı Sabri Uzun, yaklaşık üç buçuk yıldır emniyet istihbarat başkanlığını yürütüyordu. İçişleri Bakanı Sadettin Tantan döneminde de istihbarat başkanlığı yapmıştı, Tantan’ın görevden alınıp yerine Rüştü Kazım Yücelen’in içişleri bakanı olarak atanmasıyla görevden alınmış, yerine Merih Kiter getirilmişti.. Aksu’nun içişleri bakanı olmasıyla birlikte Sabri Uzun tekrar emniyet istihbaratının başına getirildi.. Bana çarpıcı gelen bu noktalar..

Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

<$Blog0nts:

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..