y

Perşembe, Mart 09, 2006

KURTLAR VADİSİ TAM BİR PROPAGANDA!!

Kurtlar vadisi Irak filmi piyasaya çıkmadan önce tam bir reklam yapıldı ve vizyona girdiği andan itibaren rekorlar kırdı.. Türkiyede ki neredeyse 20-30 yaş arası her üç kişiden biri izledi.. Ama bu film tam bir propaganda aracı olarak kullanılmış.. Böyle bir film olmaz.. Gerçekleri gösterip TSK ni bu işteki gerçek yerini ve tutumunu göstermeye çalışacaklarını düşünürken izledim ve tam bir fiyasko ile karşılaştım.. Asıl ele alınan konudan çok Polat' ın tek başına resmen Türkiye yi kurtarışı gibi anlatılıyor.. Sanki o kişinin TSK' nin yapamadığını yapabilir gibi gösteriyor.. Vatanımız Türkiye üstünde bir çok oyun oynandı.. Bu oynanan oyunların birçoğu TSK ve Atatürkçü Düşünce Sisteminin üstüneydi.. Çünkü Türkiye yi ayakta tutan temel bağ Atatürkçü Düşünce Sistemidir vu bu değerlerden de taviz vermeyen kurum Türk Silahlı Kuvvetleridir.. Bu nedenle bir çok oyun oynanmaktadır ki en sonuncusu da malum Kara Kuvvetleri Komutanının adının bazı olaylara karıştırılarak kirletilmesidir.. Ama böyle bir fiyasko yok.. Bu filmden aslında birşey beklenemezdi.. Oyuncu kadrosuna, senaryo ya birçok şeye bakacak olursak aslında beklentimiz bile yanlıştı.. Gerçi daha bir çok detay da var.. En basiti cemiyetler.. Gerçekten tam bir fiyasko.. Neyse umarım herkes gerçekleri görür ve yorumunu düzgün yapar..

Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

<$Blog0nts:

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..