y

Perşembe, Nisan 27, 2006

TÜRK BAYRAĞI İLE İLGİLİ BÖYLE BİR ŞEYİN AKILLARA GELMESİ BİLE YANLIŞ

Ya ben böyle bir şeyi rüyamda görsem herhalde güler geçerdim.. Nasıl bir zihniyet böyle birşey düşünebilir yada dile getirebilir.. Herşeyi geçtim nasıl bir ortam böyle bir şeyin dile getirilmesine müsade edebilecek kadar ve şerefsizlerin önünü açık tutabilecek kadar rahat olabilir.. Nasıl bir hiçe saymadır ki böyle bir şey gündeme geldi.. Nasıl oldu derken oldu.. Devlet büyükleri hala uyuyor.. Şuana kadar bırakın böyle bir taslağı ciddiye alıp düşünmeyi konuşmayı bu Diyarbakırlı sayın milletvekili hakkında sert birşeyler söylenmiş olması hatta yapılmış olması gerekirdi.. Şimdi de düşünelim neden böyle birşey gündeme getirilmiş olabilir.. Aslında çok basit.. Her yerimizi her açık her zayıf noktamızdan bizi vurmaya çalışıyorlar ve gündemi sürekli tartışmalı tutmaya çalışıyorlar.. Bu da bizim en hassas olduğumuz konulardan biri tabiki.. Bizim milli değerlerimizi gündeme getirmeye çalışıyorlar.. Böyle birşeyin teklif edilemeyecek olması çok açık aslında.. TÜRK BAYRAĞI KANUNU nu sizlere aktaracağım..

Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

<$Blog0nts:

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..