y

Perşembe, Mayıs 25, 2006

KUSURA BAKMAYIN

Ya arkadaşlar kusura bakmayın bir süredir yazı yazamıyorum ama en kısa zamanda yazılarıma devam edeceğim.. Kafam biraz karışık bir düzeleyim devam edeceğim..

<$Blog6nts:

Anonymous Adsız..

<$Bloghayırdır ya niye kafan karışık bakimmmm:)

<$Blog8:38 ÖÖ, Mayıs 26, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$Blog:) Yağmur yağmadı ya ondan?

<$Blog3:48 ÖÖ, Mayıs 28, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogyağar yağar merak etme:)

<$Blog10:23 ÖÖ, Mayıs 28, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$Blog:) Umarım?

<$Blog3:58 ÖÖ, Mayıs 29, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogrüzgarın yönünü değiştiremediğin zaman yelkenlerini rüzgara göre ayarla çünkü dünya karşılaştığın fırtınalarla değil gemiyi limana getirip getiremediğin ile ilgilenir........

<$Blog5:40 ÖÖ, Haziran 09, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogTeşekkür ederim felsefik dostum ama sen kimsin.. Birde isim belirtsen??

<$Blog2:41 ÖS, Haziran 09, 2006 <$Blog /dd>

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..