y

Perşembe, Mayıs 04, 2006

ÇOK AYIP

Türk rock müziğinin unutulmaz sanatçısı Cem Karaca’nın 2’nci ölüm yıldönümüne 5 gün kala, mezarının açılarak DNA testi yapılmasına karar verildi. Mahkeme, üçüncü eşi Feride Balkan Karaca ve 29 yaşındaki oğlu Emrah Karaca’nın, "Cem tıbben baba olamıyordu" iddiasında bulunan son eşi İlkim Karaca’ya açtığı tazminat davası üzerine bu kararı aldı.


(ÜST TARAF ALINTIDIR)

Ya insanlar ne olursa olsun bırakında mezarlarında rahat etsinler.. Para için değer mi hiç.. Sonra da biz vaz geçiyoruz.. Saygımız var filan.. Gerçekten ben zenginlerin çoğunu anlamışl değilim.. Şuana kadar zengin insanlar içinde tanıdığım en iyisi Yağmur adında Ankaralı bir kızdı.. Keşke herkes onun gibi olabilse.. Neyse arkadaşlar ya ben böyle şeyleri duynca biraz üzülüyorumda..

Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

<$Blog30nts:

Anonymous Adsız..

<$Blogmerhaba usta unutulmamak çok güzel gerçekten harika bi insansın böyle bişiler yaptıgını ögrendigim çok iyi oldu tekrar görüşmek dilegiyle hoşçakal ankaralı yagmur:)

<$Blog11:48 ÖÖ, Şubat 10, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogMerhaba.. İnanmıyorum ya.. Nereden öğrendin onuda çok merak ediyorum.. Sen gerçek misin Allah Aşkına..

<$Blog4:38 ÖÖ, Şubat 12, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogYok yaa ben kafayı yiyeceğim..
1. Nasıl öğrenebilirsin.. (Herhalde soyadımı ve detayları öğrendiğin gibi)
2. Bunun ben olduğumu nasıl öğrenebilirsin.. uSTa ne alaka.. Nereden bilebilirsin..

Demek ki sen benim yakın çevremden birisin.. Gerçekte kim.. İlk mesaj bile hala şaşırtıcı geliyor zaten.. İyice kafamı karıştırdın..

<$Blog4:49 ÖÖ, Şubat 12, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogDayanamadım söylemem lazım.. Eğer sen o isen bana o zaman kullandığın şimdi kapalı olan telefon numaranı söyle..

<$Blog6:18 ÖÖ, Şubat 12, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogkafa karıştırcak bişey yokki hemen yazayım çok merak ediyosun mademki 0544....1396 dogrumu usta

<$Blog2:03 ÖÖ, Şubat 25, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$Blogİyi de nasıl olabilir ki böyle birşey.. Sen kesinlikle benim arkadaşlardan birini tanıyor olman gerekir.. Nasıl öğrenebilirsin bu kişinin ben olduğumu.. Zaten ben hariç herkes nasılsa biliyor herşeyi..

<$Blog11:33 ÖÖ, Şubat 27, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogYağmur kayıplara karıştın herhalde.. Bir uğrayıp bu benim diyorsun ondan sonra sanki tepki beklermişcesine kayboluyorsun..

<$Blog9:11 ÖÖ, Mart 06, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogewewt aynen öyle yapıyorum usta!!!

<$Blog4:52 ÖS, Mart 10, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogO zaman sana zahmet öyle yapma.. Gerçekte KİMSİN????

<$Blog11:09 ÖÖ, Mart 11, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogYa YAĞMUR neden böyle yapıyorsun anlamadım.. Gizemli olmak hoşuna mı gidiyor??

<$Blog7:22 ÖÖ, Mart 12, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogAllahım sen bana ve benim gibi olanlara sabır ver yarabbim.. Herkesin başına Yağmur gibi birini bela etme yarabbim..
:(

<$Blog10:51 ÖÖ, Mart 15, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogdur biraz kapris yapıyım
her bayan gibi
peki
usta
madem BELA olarak nitelendirildim sonucunu az çok tahmin edersin bundan sonrasi için......

<$Blog3:46 ÖÖ, Mart 21, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogYa neden konuyu çarpıtıyorsun.. İnsanların başındaki belalar illa kötü anlamda olacak diye bir kaide yok.. Tabi tatlı bela olacak diye de bir kaide yok.. Ama neden ben tahmin etmek zorunda kalıyorum da sen söylemiyorsun.. :(

<$Blog4:51 ÖÖ, Mart 21, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogAaa bir şey sorayım bari.. Etrafındaki insanlar senin başlarına bela olmanı isterler mi sence?? En azından bela olarak nitelendirdiğim için bundan sonra kaybolup gitmezsin?? Bende böylece gizemi çözerim!!

<$Blog4:55 ÖÖ, Mart 21, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$BlogSensizlik o kadar zorki yüreğim, bedenim, heryerim acıyo...ağrımı dindirmek için şebekesi çekmeyen telefonumla sesini duymak bile yetiyo azda olsa ağrılarımı dindirmeye...
Hani bir yerin ağrırda ağrı kesici alırsın...sonra saati dolup tekrar alma vaktin geldimi ağrılar sarar. deli gibi ilaç arasın ya işte bende seni öyle arıyorum...
(ELİFCİM KIZMAZSIN İNŞ YA NAPİİM ÇOK BEĞENDİM VE YAZMAK İSTEDİM.TABİKİ SENİN DUYGULARIN SANA DAHA ÇOK YAKIŞIO AMA BENDE KENDİME YAKIN BULDUM OKUYUNCA KIZNAZSIN DEİLMİ İZİNSİZ YAZDIĞIMA ŞEKER İNSANLARLA BU KADAR GÜZEL ŞİİRİ PAYLAŞMAK İSTEDİM:):):)

<$Blog10:09 ÖÖ, Mart 27, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogNeden kızsın Elif ya.. Elif en fazla hırsız der geçer?? Ama sen böyle birşey yazınca kimin için yazdığını da söylemen gerekir?

<$Blog10:16 ÖÖ, Mart 27, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogkimseye yazmadım paylaşmak istedim okadar..

<$Blog10:25 ÖÖ, Mart 27, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogYAĞMUR'a
Ya sen nete mi girmiyorsun yoksa benimle dalga mı geçmeye çalışıyorsun.. Bu kadar süreden sonra ilk mesajını görünce konuşacağını düşünmüştüm.. Ama ne hikmetse sen tam tersine hafta da bir mesaj yazıyorsun.. Nete girmekte bir sıkıntın mı var yoksa eskisi gibi mi olmasını istiyorsun?? Birde herkesin önünde mi konuşmaktan çekiniyorsun yoksa herkesden kendine bir kalkan oluşturup beni mi yıpratmaya çalışıyorsun.. Sen cevap yazmadıkça ben hem yazıyor hem oynuyorum..

<$Blog10:36 ÖÖ, Mart 27, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$Blog:(

<$Blog9:05 ÖÖ, Nisan 03, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogway be:!!! kimmiş bu hatun böyle yagmurlu magmurlu..adı gibi yada rumuzu gibi damla damla yagmış yazıları doyasıya ıslatamamış ustayı ve çok üzmüş:)((((

<$Blog11:47 ÖÖ, Nisan 04, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogElif sen hep böyle espirilimiydin ya? Hayret demekki seni de yeterince tanıyamamışım..

<$Blog7:46 ÖÖ, Nisan 05, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogee usta o da senin sorunun demek ki hala tanıyamıyosun insanları...olur böyle şeyler takma:))

<$Blog9:58 ÖÖ, Nisan 10, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogEyvallah

<$Blog11:31 ÖÖ, Nisan 10, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogHerkes okudu bir YAĞMUR okuyamadı.. Hadi ama YAĞMUR ya.. Artık cevap bekliyorum senden??

<$Blog9:07 ÖÖ, Nisan 12, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$Blog:'(

<$Blog6:58 ÖÖ, Mayıs 29, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogüzülme be usta sen üzülmek için degil üzmek için yaratılmamışmıydın yoksa anılarım beni yanıltıyormu Y...

<$Blog3:26 ÖÖ, Temmuz 02, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogKim olduğuna göre değişir.. Yani bu sorunun cevabını alabilmen için benim senin kim olduğunu bilmem gerekir?? Haksıkzmıyım?? Diyebilirsin ki buradan da sen herkese farklı farklı davranıyorsun ki bunu kabul ederim çünkü herkese hakkettiği kadar?? Souçta kim olduğunu söyle bende sana ona göre tekrardan cevap yazayım..

<$Blog2:05 ÖS, Temmuz 02, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogSen sohbet alanında büyük harflerle YAGMUR adı altında yazı yazan kişi olmalısın.. O sırada tek online ve aynı dakikalarda iki yazı olduğuna göre öyle olmalı.. Zamanın bu kadar önemsiz olduğunu ilk defa görüyorum??

<$Blog2:10 ÖS, Temmuz 02, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogafedersin ama zamanin değersiz olduğu kanısına nereden wardığını sorabilirmiyim y...

<$Blog4:26 ÖÖ, Temmuz 05, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogNe güzel ya.. Hala insanları çok kısa sürede tanıyabilmeme inanamıyorum.. Tam da bu özelliğimi kaybetmeye başladığımı düşünüyordum.. Neden biliyor musun? En son konuştuğumuzdan hemen hemen 9 ay sonra ilk mesajını yazıyorsun ama sonra ki mesajların hemen hemen bir hafta da bir geliyor.. Sonrasında iste 2-3 ay kayıpsın.. Zaman değerli olmuş olsa bu kadar zaman da birşeyler öğrenmiş olurdum..

<$Blog2:52 ÖS, Temmuz 06, 2006 <$Blog /dd>

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..