y

Çarşamba, Haziran 28, 2006

:(

<$Blog18nts:

Anonymous Adsız..

<$Blogaa usta nie üzülüyosun insanlar hayattan beklentilerine çabuk kavuşamazlar bunun için mücadele gerekir sen bir yüz asmakla hiçbişey elde edemezsin

<$Blog12:44 ÖÖ, Haziran 30, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogEvet ama insanlar hayatta beklentilerine kavuşmak için yapmaları gerekenleri ellerindeki somut şeyler Yoksa benim kolay yol ile birşeyler elde etme gibi bir iyetim yok.. Kolay olan şeyler zaten kolay yok olurlar..

<$Blog2:02 ÖS, Temmuz 02, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogbencede....

<$Blog11:01 ÖÖ, Temmuz 07, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blog:):):):):):):):):):):):):):):):):):):))::):):):):):):):):):):):):)):):)

<$Blog11:31 ÖÖ, Temmuz 07, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$Blog:'(

<$Blog2:31 ÖÖ, Temmuz 08, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogüzülmekle hiç bişey elde edemezsin usta arkadaş tavsiyesi:):)

<$Blog10:52 ÖÖ, Temmuz 10, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$Blogİyi güzel de elimden birşey gelse onu yaparım.. Ama tavsiyen için sağol..

<$Blog12:41 ÖS, Temmuz 10, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogönemli deil........

<$Blog10:23 ÖÖ, Temmuz 13, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$Blog:)

canım bu arada seni hiç göremiyorum artık??

<$Blog3:49 ÖS, Temmuz 13, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogbuarada 28
hazirandan bugüne hiç yeni yazı yok mahrum bırakma istersen yağmur

<$Blog4:31 ÖÖ, Temmuz 20, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogBiliyorum.. Ama benim için öncelik sırasında sen varsın.. Boşver yazıyı.. Hep ben yazdım hem.. Biraz da sen yaz istersen.. Yardımcı olmak istemez misin?

<$Blog6:54 ÖÖ, Temmuz 20, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Bloggördüğüm dogruysa eğer benden doğruyu duymaktan başka birşeycik istemeyen biri war burada yalanı eğersinde doğruya değermisin dogruyu isteme boşwer tatlım doğrunun eğriye faydası yok nerden çıktı bu doğru merakı yağmur

<$Blog5:19 ÖÖ, Temmuz 21, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogBen her zaman doğrulardan yanayım.. Yalanı sevmem.. Ama doğrudan başka birşey isteyip istememe konusunda ise bilmiyorum artık.. Neden bu kadar uzak duruyorsun??

<$Blog7:02 ÖÖ, Temmuz 21, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogöle bi amacım yok uzak durmak falan ama ne biliyim böle daha iiyi gibime geliyor

<$Blog12:56 ÖS, Temmuz 21, 2006 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogBelki ama birde artık açıkça konuşsak.. Geçen de demiştim bir de ben mutlu olsam artık??

<$Blog1:08 ÖS, Temmuz 21, 2006 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$BlogSANA KOCAMAN Bİ 0 VERİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM...............

<$Blog7:46 ÖÖ, Ocak 12, 2007 <$Blog /dd> Blogger uSTa..

<$BlogNeden Kocaman bir sıfır ki.. O kadar mı kötüyüm..

<$Blog12:06 ÖS, Ocak 14, 2007 <$Blog /dd> Anonymous Adsız..

<$Blogdaha kötüsün iğrenç ötesi

<$Blog2:24 ÖS, Mart 26, 2007 <$Blog /dd>

<$BlogYorum Gönder

<$Blog
Ad:
Konum: Her Yer Bu Vatan Toprağıdır, Türkiye

Ben 23 Yaşında fakat aklı başında biriyim.. Yüksek Okul mezunuyum.. Ancak çalıştığım için açık öğretimden 4 yılık bitirip yüksek lisans yapacağım.. Eğlenmeyi çok severim.. Fakat iş zamanı iş eğlence zamanı eğlence.. Artı Türkiye için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.. Extra faaliyetlerimi arada zamanı geldiğinde blogumda yayınlayacağımda.. Bana ayrıca ulaşmak isteyenler mail adresini yayınlıyorum ulaşabilirler.. Mail sadece bu iş için açılmıştır.. İsmim vs. Gizlidir:) Kusura bakmazsınız artık.. Bu ülkede bazı şeyler adamı ipe kadar götürür.. Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Önceki Yazılanlar
Hizmet tarihinden itibaren ki ziyaretçi sayımız php hit counter olmuştur..